کد خبر : ۲۲۱۴۰۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ ساعت ۰۱:۲۸

رئیس اداره ارشاد دزفول:
نمایش حماسه‌های دفاع مقدس رسالت هنرمندان تئاتر دزفول است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: تئاتر به عنوان تاثیرگذارترین هنر، رسالت مهمی در راستای نشان دادن ابعاد مختلف و سراسر شور و حماسه دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دارد.

 نمایش حماسه‌های دفاع مقدس رسالت هنرمندان تئاتر دزفول است

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، نادر سعادتی فرد سه شنبه شب در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر دفاع مقدس «هنر مردان خدا» که با حضور هنرمندان و برخی مسئولان در سالن اداره ارشاد دزفول برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس عظیم ترین رخداد کشور بوده و هست که باید آن را از جهات مختلف تحلیل کرد.

وی افزود: دفاع ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی نه تنها در برابر عراق بلکه در برابر اکثریت کشورهای جهان بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با بیان اینکه ملت ایران در برابر زورگویی و استکبار مقاومت کرد و نشان داد که زیر بار تجاوز و زور نخواهد رفت اضافه کرد: خودکفایی، آرامش، امنیت و تمامیت ارضی ما مدیون خون ریخته شده هزاران شهید دفاع مقدس است.

سعادتی فرد با تاکید بر اینکه حوادث و رویدادهای پیرامون دوران دفاع مقدس بسیار گسترده است، گفت: هنرمند به عنوان یک انسان متعهد باید ایثارگری و رشادت های آن دوران را برای نسل کنونی به شیوه های مختلف بیان کند.

وی عنوان کرد: تئاتر به عنوان تاثیر گذار ترین ابعاد هنر، رسالت مهمی در راستای نشان دادن ابعاد مختلف و سراسر شور و حماسه دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دارد.

برچسب ها: نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تئاتر حماسه‌های دفاع مقدس